m.m.v. thought leader Steven van Belleghem
Corona heeft de wereld op z`n kop gezet. De inzet van digitale platforms, artificial intelligence en algoritmes neemt een enorme vlucht. Langzaam maar zeker ontstaat een nieuw normaal. Hierbinnen wordt de juiste inzet van betrouwbare data door organisaties nóg belangrijker. Het sleutelwoord voor toekomstig succes is vertrouwen. Vertrouwen in jou als organisatie en in de manier waarop jij met je (klant)data omgaat. Kun jij vertrouwen op je datastrategie en je data in deze nieuwe realiteit?
Tijdens ons live-webinar op 30 september lieten we zien hoe je een sterk fundament van vertrouwen kunt bouwen rond je data. Het resultaat: verhoogde klantloyaliteit, meer business impact en groei.
Steven van Belleghem, internationale spreker en thought leader op het gebied van customer experience, deelde waardevolle inzichten over de klantreis van de toekomst en de rol van data daarin. Helma Broers, expert op het gebied van digitale transitie, liet zien hoe jouw organisatie hier op een praktische manier op kan inspelen. Wij geloven dat de weg naar een meer datagedreven organisatie begint met het bouwen van een fundament van vertrouwen rond je data en je datagebruik.
Ons webinar gemist?
We hebben het live-webinar opgenomen zodat je het terug kan kijken. Stuur een mailtje naar kvlhelpt@kvl.nl en we sturen je meteen de link naar de opname!