Service en Support

Op elk moment data analytics ondersteuning wanneer jij die nodig hebt. De mate waarin bepaal jij.

Contact opnemen

Kies jouw service level pakket

Wij bieden optimale data analytics ondersteuning met onze Service Level Agreement (SLA). Zo heb je hulp op afstand wanneer jij die nodigt hebt. De SLA vormt de stevige basis voor het creëren van een stabiele en veilige omgeving. Hoeveel ondersteuning je nodig hebt bepaal jij zelf. 

Hieronder zijn onze drie pakketten. Vul het invulformulier in onderaan deze pagina en we vertellen je precies wat je in elk pakket kan verwachten. 

Data Team as a Service

Bronze

Hier kies je ervoor om het grootste gedeelte van het werk zelf te doen. Wij nemen alleen het incident management en quality management van je datahuishouding voor onze rekening.

Silver

Bij dit pakket doen we het vooral samen. Jouw eigen team en ons team op afstand. Incident management, change management en quality management pakken we samen op.

Gold

Volledige ontzorging. Wij nemen al het werk uit handen: incident-, quality- en change management wordt continu beheerd en uitgevoerd. Zo hou je meer tijd over om acties op je inzichten te ondernemen.

De voordelen van samenwerken met KVL

Holistische visie

Data verbindt alles met elkaar. Vanuit onze visie
werken alle onderdelen met elkaar samen.

27 jaar ervaring

De beste referentiekaders uit 27 jaar ervaring
omgezet in praktische handvatten.

Altijd mensgericht

Onze data oplossingen zijn altijd vanuit de mens gedacht en op de mens gericht.

Data Team as a Service: wat doen we precies?

Incident management

Incident management is het proces van het effectief en efficiënt afhandelen van onverwachte gebeurtenissen of problemen die de normale werking van een systeem, dienst of organisatie verstoren. KVL zal worden ingezet als expertise centrum (3e lijn support) voor vraagstukken waar jouw organisatie geen antwoord op heeft en er specifieke expertise voor nodig is om het op te lossen. Belangrijk binnen het incident management proces is dat de stakeholders goed worden geïnformeerd over de status van het probleem en dat er goede overdracht plaatsvindt tussen jouw support organisatie en KVL.

Change Management

Change management is het proces van het plannen, beheren en implementeren van veranderingen binnen de organisatie. Samen zullen wij de opzet van de changes valideren en zal KVL fungeren als vraagbaak voor technische aspecten van de change. Denk hierbij aan datamodel, infrastructuur en/of applicatie vraagstukken. Daarnaast is er de keuze om de change zelf uit te voeren of te laten uitvoeren. Change management richt zich op het minimaliseren van weerstand, het bevorderen van acceptatie en het waarborgen van een soepele overgang van de verbeteringen aan het Data & Analytics platform.

Quality Management

Quality management is het proces van het plannen, coördineren en beheren van activiteiten gericht op het waarborgen van kwaliteit mbt de Data & Analytics omgeving. Het vaststellen van kwaliteitsnormen, het monitoren en meten van prestaties, het implementeren van verbeteringen en het waarborgen van naleving van kwaliteitsrichtlijnen en -normen zijn taken die oppakt in dit proces. Quality management richt zich op het leveren van kwaliteit van aan alle betrokken stakeholders die direct of indirect gebruik maken van het Data & Analytics platform.

We vertellen je graag hoe we helpen. Neem, geheel vrijblijvend, contact op!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of contacteer direct een van onze experts

Piet van Duijn

Head of Operations

06 21989846

datasolutions@kvl.nl

Laat je inspireren door eerder behaalde resultaten

Datastrategie voor Mercy Ships Holland

Ambitie HHR: het meest datagedreven waterschap van Nederland worden

Een toekomstgerichte datahuishouding voor Middin