Voorwaarden training
Voorwaarden training
Aanbiedingen gebaseerd op de voorwaarden NLdigital, klik hier.
Overige aanbiedingen, lees hieronder:
Op deze aanbieding zijn de modules Module Algemeen, Module Detacheringsdiensten (Module 7) en Module Opleidingen en Trainingen (Module 8) van toepassing, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Midden-Nederland onder nummer 30174840.
In aanvulling hierop, zijn hieronder nog een aantal specifieke opleidings -voorwaarden / -procedures benoemd:
Aanmelding
Inschrijving voor de cursussen en trainingen (contactonderwijs) is mogelijk via het aanmeldingsformulier of telefonisch. Inschrijving vindt plaats in volgorde van binnenkomst. Na ontvangst van uw aanmelding zenden wij u een bevestiging en een factuur. Deelnemer heeft vervolgens 14 dagen bedenktijd om de cursus of training kosteloos te ontbinden.
Twee weken voor aanvang van de cursus/training ontvangt u de zg. cursisteninformatie met routebeschrijving. Deelname aan een cursus is niet gegarandeerd als de betaling niet tijdig door ons is ontvangen. Inbegrepen bij de deelname prijs zijn: het complete lesmateriaal, koffie/thee en lunch.
Annulering door KVL
KVL Inspiratie Technologie B.V. (KVL) behoudt zich het recht voor om bij onvoldoende deelname, ziekte, overmacht of anderszins een cursus/leergang/ training of delen daaruit te annuleren of te verplaatsen. KVL bepaalt uiterlijk 7 dagen voor aanvang van de cursus of deze wordt geannuleerd. Wordt een cursus geannuleerd dan wordt u op de hoogte gesteld van de nieuwe startdatum. Deelnemer heeft het recht om kosteloos naar de eerstvolgende cursus te worden doorgeschoven of recht op terugbetaling van het cursusgeld.
Annulering door deelnemer/opdrachtgever bij de open inschrijving
Bij annulering door de deelnemer geldt de volgende annuleringsregeling:
Annulering vindt plaats middels een aangetekend schrijven; bij annulering na de 14 dagen bedenktijd en meer dan één maand voor aanvang van het contactonderwijs/ de cursus geen kosten; bij annulering na de 14 dagen bedenktijd en korter dan één maand voor aanvang van de training 50% van de overeengekomen prijs; bij annulering na de 14 dagen bedenktijd en minder dan twee weken voor aanvang van de training is men de volledige, overeengekomen prijs verschuldigd. Bij verhindering kan echter altijd een collega als plaatsvervanger deelnemen.
Betaling
Betaling vindt plaats door, binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur, het verschuldigde bedrag op de door KVL aangegeven bankrekening over te maken.
Restitutie van betaling
Retour storting vindt plaats door, binnen 14 dagen na dagtekening van de creditfactuur, het te crediteren bedrag op de tegenrekening van de opdrachtgever over te maken.
Vragen
Voor telefonische inlichtingen/vragen van administratieve aard en vragen over de inhoud van trainingen, opleidingen en of diensten kunt u contact opnemen met onze backoffice, te bereiken op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur via 010-7503550.
Schriftelijke vragen, per post/mail, van administratieve aard en vragen over de inhoud van de educatieve dienst worden binnen een termijn van 10 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Mail via training@kvl.nl.
Schriftelijke vragen, per post/mail, die een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, worden per omgaande beantwoord met een bericht van ontvangst, toelichting en indicatie in tijdsduur van behandeling of afhandeling.
Klachten
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen twee maanden, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend. Niet tijdig indienen van de klacht kan tot gevolg hebben dat de consument zijn of haar rechten ter zake verliest.
Klachten worden vertrouwelijk, met uiterste zorg en binnen 4 werkweken na ontvangst behandeld.
KVL streeft er naar klachten in onderling overleg, binnen de gestelde termijnen, op te lossen.
Indien partijen onderling niet tot een oplossing kunnen komen ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Alle geschillen welke tussen leverancier en cliënt ontstaan verband houdende met de overeenkomst waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, dan wel naar aanleiding van nadere overeenkomsten die van de desbetreffende overeenkomst het gevolg zijn, worden beslecht door middel van arbitrage overeenkomstig het Arbitragereglement van de Stichting Geschillenoplossing Automatisering, statutair gevestigd te Den Haag. Deze bepaling doet niets af aan het recht van elk der partijen een voorziening in (arbitraal) kort geding te vragen, onverminderd het recht van elk der partijen tot het treffen van conservatoire rechtsmaatregelen. De arbitrage vindt plaats te Haarlem.
Indien u een klacht heeft over de dienstverlening van de KVL Academy, dan volgen wij de volgende procedure:
Klachten kunnen telefonisch gemeld worden via 010-7503550 of schriftelijk via academy@kvl.nl.
Voor telefonische klachten:
De melder van een klacht via de telefoon spreekt met de ontvanger van de klacht af op welke wijze de klacht en de tijd (binnen 20werkdagen) waarbinnen wordt verholpen. De klacht wordt door de ontvanger via de mail bevestigd aan de melder en aan het hoofd van de KVL Analytics Academy.
Wanneer de ontvanger van de telefonische klacht deze niet zelf kan afhandelen, noteert degene alle gegevens en verzoekt (via mail) het hoofd van de KVL Analytics Academy om contact op te nemen met de indiener.
Voor schriftelijke meldingen:
De ontvanger van een schriftelijke klacht (klacht per e-mail) bevestigt de ontvangst van de klacht met een opgave van de reactietijd met daarbij het hoofd van de KVL Analytics Academy in de CC.
Wanneer de ontvanger van een schriftelijke klacht deze niet kan behandelen, stuurt hij de klacht direct door naar het hoofd van de KVL Analytics Academy. Deze zal de ontvangst bevestigen en contact (laten) opnemen indien er aanvullende informatie benodigd is.
Wij streven er naar de klacht binnen 20 werkdagen af te handelen. Alle afgehandelde klachten worden gearchiveerd ten behoeve van de bespreking in de vergadering en/of de klachtenanalyse.
Indien een indiener van de klacht niet tevreden is over de afhandeling van de klacht kan de indiener dit kenbaar maken. De klacht wordt dan door KVL Academy aangemeld voor de procedure van ICT-Mediation conform het ICT-Mediation Reglement van de Stichting Geschillenoplossing Automatisering. De melder is verplicht actief en constructief te participeren in een aanhangig gemaakte ICT-Mediation.
Alle klachten waarbij ICT-Mediation niet tot een oplossing geleid heeft, worden beslecht door middel van arbitrage overeenkomstig het Arbitragereglement van de Stichting Geschillenoplossing Automatisering, statutair gevestigd te Den Haag.
Deze bepaling doet niets af aan het recht van elk der partijen een voorziening in (arbitraal) kort geding te vragen, onverminderd het recht van elk der partijen tot het treffen van conservatoire rechtsmaatregelen.
Vertrouwelijkheid
Door cursisten, opdrachtgevers verstrekte informatie wordt door KVL of onder haar naam handelende bedrijfsonderdelen, personeel en/of voor haar werkzame personen vertrouwelijk behandeld. KVL conformeert zich aan de geldende privacywetgeving.
Certificaat
Deelnemers die alle dagdelen van een cursus hebben bijgewoond ontvangen een “Certificaat van deelname”. Registratie van de aanwezigheid vindt bij elk dagdeel plaats.
BTW
Alle cursussen, trainingen en leergangen van KVL zijn beroepsopleidingen erkend door het CRKBO en kunnen vrijgesteld van BTW gefactureerd worden. Wel geldt een toeslag van 10% op facturen vrijgesteld van BTW.
Meer informatie?
Neem hieronder contact met ons op.